Programy partnerskie jako systemy pozyskiwania usług |
Programy partnerskie są bezsprzecznie jednym z najskuteczniejszych obecnie dostępnych systemów usług.
Kiedy pojawiły się po raz pierwszy, były spektakularnym przykładem tego, jak skuteczna tradycyjna metoda marketingu joint venture, zintegrowana z potęgą Internetu, rozwinęła zupełnie nową branżę. Rozwiązała ona największe problemy, przed którymi stoją webmasterzy i sprzedawcy internetowi.
Dla projektantów stron internetowych, którzy skoncentrowali się na tworzeniu ważnych treści i struktury ruchu sieciowego, problemem było to, jak skutecznie przekształcić ich ruch w realne źródło dochodu.
Dla sprzedawców internetowych, którzy musieli zainwestować energię w opracowywanie świetnych przedmiotów i dostarczanie ich klientom, problemem było to, jak przeprowadzić promocję internetową w niezawodny sposób.
Promotorzy w programach partnerskich
Programy partnerskie szybko stały się naturalną usługą w tych kwestiach, wykorzystując sprzedawców do promowania swoich produktów w sposób „kosztu sprzedaży”, jednocześnie umożliwiając wydawcom materiałów zarabianie na sugerowaniu produktów stowarzyszonych użytkownikom.W wyniku ogromnego sukcesu marketingu afiliacyjnego istnieje obecnie wyjątkowo duża liczba programów partnerskich dla wydawców do wyboru.
Różnią się one rodzajem dostarczanych przedmiotów, niezawodnością partnerów handlowych i wieloma innymi lokalizacjami.
Niefortunnym problemem dla podmiotów stowarzyszonych jest to, że często bardzo trudno jest wybrać, które programy partnerskie przyniosą im najwięcej pieniędzy w ograniczonej przestrzeni dostępnej na ich ezinach i stronach internetowych. Niewielka, ale szybko rosnąca liczba handlowców, próbując wyróżnić się z tłumu dostępnych programów partnerskich i zarejestrować dobrych partnerów, faktycznie zaczęła korzystać z programów partnerskich, które wypłacają prowizje od rekomendacji dla wielu poziomów partnerów.
W ten sposób oferują partnerom szansę skorzystania z ich wysiłków poprzez wirusowy charakter takich programów i maksymalne wykorzystanie wartości ich odwiedzających. Szansa na powiązanie zależy od siły „zagubionych” odwiedzających, aby zwiększyć swoje zarobki.
Strona wydawcy do programów partnerskich
Pozostałych 995 gości kończy jako „zagubionych”, bez wartości dla partnera.
Niemniej jednak, jeśli program partnerski wypłaci prowizję na kilku poziomach, kilku z 995 odwiedzających (a także 5, którzy kupili przedmioty) prawdopodobnie zarejestruje się jako podmioty stowarzyszone początkowego partnera.
Kiedy z kolei polecają produkty stowarzyszone i dokonują sprzedaży swoim znajomym i odwiedzającym ich własne strony internetowe, początkowy podmiot polecający również zarabia na prowizji za polecenie sprzedaży.
W zależności od różnych poziomów prowizji za polecenie, które oferuje sprzedawca, początkowy partner może nawet prowizje od kolejnych poziomów sprzedaży!
Zarabianie w programach partnerskich
Dzięki takim programom partnerskim partnerzy korzystają z wirusowej reprodukcji swoich prowizji produkowanych przez odwiedzających, którzy w innym przypadku nie byliby dla nich bezwartościowi.Podczas gdy niektóre osoby porównywały te wielopoziomowe programy partnerskie z programami MLM, które zalewają sieć, sprzedawcy internetowi zadbali o wyraźną różnicę w tym, że są podobne do programów partnerskich na jednym poziomie, bez opłat za przystąpienie, kosztów szkoleń ani „start-upu” „koszty są zawsze wymagane. Ponieważ nigdy nie jest wymagana gotówka do uczestnictwa w tych wielopoziomowych programach partnerskich, nie można jej zarobić jedynie poprzez rekrutację ludzi do zarejestrowania się w tych programach.
Wartość tych programów polega na ich zdolności do otwierania znacznych możliwości generowania przychodów u dużej liczby użytkowników sieci, którzy w przeciwnym razie byliby „zagubieni” dla podmiotów stowarzyszonych.
Wystarczy przejść na wielopoziomowy program partnerski i cieszyć się zyskami z programu partnerskiego, jeśli już uczestniczyłeś w programach partnerskich.
Komentarze
Prześlij komentarz